Sunday 27 November 2011

Salam Maalhijrah!!!

assalamualikum w.b.t
rasanya dah lama x update blog....line internet yang macam hampeh membuatkan aku malas nak buka...huhuhu...ayat cam budak skema pulak kan???hehehehe...wa...hari ni kita dah masuk tahun baru mengikut kalander Islam...so,tutup buku lama buka buku baru...ermmm,,,aku x tahu nak tulis apa sebenarnya...yelah...dah lama x menulis...sampai x tahu nak cerita apa...sebab memang x der cerita yang nak di ceritakan...sempena Maalhijrah ni aku nak mohon maaf kepada semua yang kenal diri aku ni....kalau aku ada terbuat salah kat korang secara sengaja ataupun tak...aku harap korang x simpan dalam hati....especially kengkawan aku....dari sekolah sampai la ke sekarang...sesaper yang rasa kawan aku tu..aku minta maaf erk....maklumlah aku bukanlah insan yang sempurna....huhuhu...oklah...rasanya yang tu je kot...nak menulis ni kena ada mood..baru citer akan jadi best...(aik,,,kalau pasal benda baik jer x der mood...huhuhu)..apa2 pun...peace no war!!!=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com