Monday 12 December 2011

tak paham!!!!

assalamualaikum w.b.t
uish....tajuk macam marah jer tu...hehehee...agak ar kan....bukan marah...just tak puas hati ...ermm..pasal apa ya????macam mana yer nak mula.....aku malas la nak bermukadimah panjang2 kan....lagipun bukannya ada orang baca pun..huhuhu..kalau ada tu alhamdulillah...ok2...berbalik pada tajuk..tadi aku ada la baca blog sorang mamat ni...dia ni aku kenal la...tapi dia tak la kenal aku sangat...tapi macam kenal gak r...ish apa maksudnya tu???apa2 jelah...huhuhuuhu....dekat mana aku kenal tu dirahsiakan...korang fikir la sendiri...sekolah ke,matrik ke, u ke...hah,pilih la yang mana berkenan di hati...tak pun kot aku kenal tepi jalan ke huhuhuhu...tepi jalan???x der maknanya...ish,,apa yang aku ngarut2 lagi ni....stop!!!
ok..aku baca blog dia...alamak entry dia citer berkaitan tempat aku kenal dia...hahahaha...last2 tak jadik gak nak rahsia...so sesape yang kenal aku atau kengkawan aku yang berada sekali di tempat tu jangan tanya erk saper...hehehehe...nanti kita citer2 dekat bilik kita ok....tengok aku dah mengarut balik...asyik cakap tempat tu je kan...ok tempat tu ialah....u aku...eh,,,bukan hak milik aku la..u tu kerajaan punya...hehehehe....cam ner aku boleh masuk blog dia???aku kan suka berblogwalking tapi tak berapa suka nak follow sebab tenet aku slow....entry ni pun aku x taw boley ke tak nak post....tengok tu...x citer lagi...cik mas ceciter apa yang ko tak puas hati tu...(mesti korang dah bengkek kan...hehehehe...suka hati aku r...blog aku...hehehe..jangan marah)
yela sebelum nak citer kena la selingan sikit...asyik straight je bosan r nanti...ok...entry dia citer pasal boys kalau citer pasal pompuan kot..kalau tak silap aku...kalau silap tu maaf yer...tapi aku taw yang dia tak akan masuk blog aku ni....alah...lelaki bukan suka sangat berblogwalking ni...hehehe..betul x???kalau tak betul tu maaf erk...
then..dah masuk u mesti r nak cari calon...sambil menyelam minum air la kononnya(ni ayat aku la)...so dyeowang pun bercerita la pasal gadis idaman masing2(macam la aku ada kan time tu..hehehe)...dekat sini aku bukan tak puas hati kat dia...cuma aku tak paham dengan perangai dan pandangan kaum lelaki...aku tak taw sama ada pandangan korang(girls) sama ke tak dengan aku...lelaki bila bercerita pasal perompuan jer semua nak yang bagus2...comel la,,,kiut la,,,semua tengok paras rupa...ada apa dengan paras rupa....muka cantik tapi perangai x cun x der makna gak..betul tak...tapi kalau muka dah x cun perangai pun x cun square(harap paham)..lagi r kan...tapi kalau muka x berapa tapi hati baik macam mana???kesiankan???tak pe...jodh di tangan Allah kan...huhuhu...dan yang paling x leh blah tu mengikut fesyen r kononnya...ayat dia yang paling x leh blah pasal tudung bawal...apa salah ke kalau pakai tudung bawal???ok...aku tak der hak nak marah sebab itu pada pandangan dia la...mungkin dia nak jenis yang suka berfesyen...yang mengikut peredaran zaman...aku rasa semua lelaki cam tu kot..iya x???...tapi kesian kot dekat girls yang masih mengekalkan pemakaian old fashion...bukan bererti dyeowang tu mengikut perubahan masa tapi maybe dyeowang lebih selesa macam tu....aku pun pakai gak shawl2 tu...tapi kalau pergi kelas x der maknanya aku nak pakai benda tu...niat aku nak gi tuntut ilmu..bukan nak melaram....maaf yer kengkawan yang terasa ngan entry aku...itu apa yang aku rasa la...aku lebih selesa macam tu...aku harap korang paham maksud aku kat sini.....kalau keluar tu yes...aku akan pakai elok2...wah,,,nada marah ni...x lah..mana ada..kalau korang baca dengan nada marah ermm,,marah la jawabnya...tapi aku tulis ni dengan perasaan biasa jer...x der marah2...x baik...aku bukan meluah perasaan x puas hati aku dekat kaum wanita...cuma aku x paham...(tengok tajuk entry) lelaki kalau nak cari awek mesti nak yang putih gebu,yang comel2,yang ayu...perlu ke semua tu???kenapa tu yang jadi keutamaan???pastu kalau dah bosan blah cam tu jer...then kalau nak cari calon bini baru taw nak cari yang solehah,yang beragama..kesian dekat pompuan yang kena tinggal tu..padan gak la ngan muka kan sebab percaya sangat dekat lelaki ni.....aku pun dah x paham dah ngan apa yang aku tulis....tak pe...aku meluahkan perasaan sensowang dekat sini...aku bukan anti lelaki...aku takut gak kang ada yang cop aku anti lelaki bagai...huhuhu...itulah apa yang aku tak paham sekarang ni..kalau sesaper yang ada jawapan tu sila2 la share...ok...aku minta maaf kalau ada sesaper yang terasa bila baca entry aku ni...x berniat pun nak buat korang sakit hati ...maaf ok...buat kaum lelaki aku bukannya marah kat korang...cuma aku tak paham dengan cara pemikiran korang...harap maaf erk kalau korang marah...kang ada plak yang nak saman aku...hehehehehe...ish..dah rasa macam hari raya pulak..hehehehe...apa-apa pun semoga hari yang korang lalui indah2 belaka ok...peace no war

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com