Monday 1 July 2013

susah nak buang

Assalamualaikum w.b.t
holla....dah lama x update..malaih kemain aku sekarang ni...dengan internet yang ntah apa-apa...ok guys sekarang dah masuk bulan 7...x lama lagi dah nak masuk bulan ramadhan...horreeyyyy...bestnya...puasa....puasa...jimat duit..hahahaha(sengal)erm..sebenaqnya x dak kaitan pun dengan tajuk di atas...hahahaha

ok2..meh nak cita sikit la pasal hari ni..erm..tadi aku ngan member2 aku baru lepas tengok running man(ep152)...tetiba ada part kwang soo balas dendam kat kim joong kok(kjk)..pastu semua bersorak sakan la...hhuhuhu...sian kjk..erm...member2 aku ramai yang x suka kjk(dalam running man la)..yelah dye kan suka mengarah...garang dan sebagainya...opppss..tu bukan persoalannya di sini..seyesly aku cakap start dari awal aku memang suka tgk kjk sebab dye kuat...dan smpai la sekarang ni dye tetap pilihan no 1 aku kalau dalam running...

aish...susah tul la nak buang benda yang kita suka tu...maksudnya aku x leh nak tetiba minat kat jae suk..ooohhh..tidak2..itu bukan aku...huhuhu..ok kat sini aku bukan nak cita pasal running man tu...aku takut la nanti ada yang salah paham ka apa kan..aku ni jenis yang susah nak buang benda2 yang aku suka dan sayang..contohnya perasan minat kat kjk tu la..walaupun ada banyak perkara annoying yang dye buat dalam running man tu yang buat peminat-peminat ahli running man yang lain pandang slack kat dye..aku ambik contoh running man sebab aku baru tengok tadi dan baru terperasan hal ni..ok its not a big deal right...

alah aku just nak cakap apa yang aku rasa la...aku ni jenis yang cepat bosan..so bila aku suka sesuatu tu susah untuk aku nak buang perasaan tu..ok bab2 perasaan ni bukan cintan cintun ok..kang kalau ada yang baca post ni perasan pulak la aku dok suka kat dye...setakat ni perasaan cintan cintun x dak dalam hati k...no hard feeling..sorry...pastu bila aku dah start annoying kat someone...then bila dye buat something yang erm..x taw nak cakap..opkos la aku rasa annoying(ok aku dah start merapu)...dan bila aku dah start rasa annoying tu susah untuk aku buang..even hg wat kebaikan kat aku..ohhh susahnya punya perasaan macam ni..tapi..bila aku pikir balik kan...aku rasa annoying kat orang tu...ntah2 orang tu berpuluh juta kali dye rasa annoying kat aku..ye tak???so..untuk mengelakkan perasaan annoying aku tu..aku diam jelah....kekadang tu terlepas jugak...mulut aku ni laser jugak..sapa yang dah lama kawan ngan aku dye mesti taw betapa lasernya mulut aku ni...fuhhhhhh...lega jugak bila dapat luah kat sini...sebab aku taw bukan ada orang baca pun...muahahaha....

oleh yang demikian...kawan2 yang aku sayang dan sesiapa yang mengenali diri ini...aku nak memohon sejuta kemaafan kalau ada perbuatan dan percakapan aku yang mengguris hati hampa2 sekalian..sorry k...aku pun manusia biasa yang punya hati dan perasaan juga tahap kesabaran yang amat tipis...huhu..maapkan hamba ya tuan2 puan2 hamba sekalian(dah macam raya pulak)...ok cukup dulu lah kemerapuan aku setakat ni..len kali aku merapu lagi k...bai..assalamualaikum

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com