Monday 12 September 2011

dunia baru

assalamualaikum w.b.t
dah seminggu berada di batu pahat,johor.....eh,apa pulak yang aku buat dekat situ???jeng....jeng....jeng....aku sambung study la....so,sekarang ni x der masa sangat nak update blog...ni pun nasib baik baru habis minggu orientasi...kelas pun x der sangat.....so,sekarang ni boleh la bersenang lenang lagi...tapi minggu depan dah x boleh dah ler...kena fokus...hehehe...fokus la sangat...insyaAllah....
dekat sini alhamdulillah....aku cuba nak belajar macam mana tinggal jauh dari keluarga...macam mana jumpa kawan2 baru...syukur la aku dapat kawan2 yang baik...aza dan k.zati...dyeowang ni roomate aku....aza sebaya aku...k.zati pulak dah 22 tahun...dia lepasan diploma....sambung dekat sini jugak....dyeowang baik la bagi aku....bagi orang lain aku x taw...hehehhe..
nak citer apa lagi yer????okies...aku nak citer gak la pasal aku orientasi dan apa yang berlaku hari ni....first aku citer la apa yang berlaku hari ni dulu....memang kelam kabut betul hari ni....aku pergi kelas pukul 8.20 pagi kot...yela...nak berebut2 bas....ramai giler kot...aduiiii.....memang naik giler gak r aku pagi ni...dah la kena berhimpit2 ngan lelaki...bau....fuh.....x tahan aku...wangi sangat....sampai pening aku....huuuhuhu....dah tu sampai dekat sana 8.30 pagi....nasib baik hari ni x mula kelas lagi...lecturer just ambik nama jer...dah tu ada gap plak 3 jam...memang kami pusing2 la dekat u tu.....aku dengan aza la...nasib baik lagi la...aku ngan dia satu kelas....hehehhe.....dah tu boleh pulak silap tempat....bilik kuliah aku dekat lain....tapi kami tunggu dekat lain...dah la jauh....huhuuhu.....memang penat kot hari ni...dah ler kena naik tangga....dekat hostel pun kena naik tangga sebab aku duduk tingkat atas sekali....huhuhu....letih....tapi x pelah...nak belajar kan....kena la berkorban sikit....
okies...sekarang nak citer pulak pasal minggu orientasi...x leh nak cakap byk2 la...taku nanti abang tu baca....hehehe...dia ada masa ke????hehehe...best la orientasi....walaupun sangat penat...tapi terbaik la....paling best bila abang bon byk buat lawak...tapi dia still lagi tegas...ada lagi sorang abang....abang muaz...dia pun ok jugak...dyeowang memang terbaik.....
masa yang dekat aku punya ldk tu pun best gak.....fasi aku...abang chan...memang lawak la.....group member yang lain pun sporting dan lawak habis la......dekat sini aku belajar la cara nak berkomunikasi dan jadi berani sikit...maklumlah..aku ni kan pemalu...eh,pemalu ke aku ni???hehhehe.....malu la sangat.......kesimpulannya apa yang aku bayang x seperti apa yang aku bayangkan...apa tu???hehehehe....fikir la sendiri....peace no war...=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com