Thursday 29 September 2011

uni life!!!!

assalamualaikum w.b.t
amboi2.....tajuk x boleh blah kan.....huhuhu....sekarang jarang sikit aku nak update blog....x sempat la....lagipun wifi sini macam hampeh jer....pepagi macam ni baru la nak laju...kalau x....huh...jangan harap la nak boleh connect....
so...macam mana hidup dekat u???hahaha.....aku tanya saper???tanya wa punya diri la....ermmm...not bad la...walaupun assignment boleh tahan banyak...(banyak ker????) tapi still boleh ikut la...aku ingatkan lepas habis sekolah dah x yah naik bas...rupa2nya dekat sini kena naik bas wokk pegi u....yang lainnya bas tu x yah bayar....naik jer...pihak u bayar melalui yuran la kot....rasa macam dah kembali ke zaman sekolah pulak...hehehehe....
aku pepagi ni blurr sikit nak menulis.....yela tadi dah tido awal kan...tapi memang penat r.....dari satu tempat ke satu tempat memang jauh la....kalau berjalan...kalau naik motor sekejap jer...tapi 1st year x dibenarkan bawak kenderaan lagi...aku ni x kira ler 1st year ke 2nd year ke....x dernya nak bawak moto...x mampu2...tapi kalau ada yang sponsor nak kasi aku motor 1 pun apa salahnya kan!!hehehe.....tapi aku x berani r sini....memang jalan maut ni....simpang nak keluar dari kolej kediaman aku ke u tu pun sesak...waktu pagi tu jangan cakap la.....dah tu laju2 pulak tu keta.....
pagi tadi jer aku nampak daj 1 accident dekat situ....ngeri wokkk..tapi x la serius kot accident...tapi takut tu ada gak r tengok owang tu kan....huhuhu...jadi mesej di sini adalah...kenderaan awam lebih selamat....hehehehe......
nak citer apa lagi r????ha...pasal makan....makan dekat sini agak la....agak apa???mahal kot???ermmm....ok je kot....kalau tengah hari tu 2 henggit pun boleh dapat...nasi+sayur+telur goreng=RM2...murah x???tapi kalau ambik ayam bagai...maunya x 4 henggit...huhuhu...lepas ni kena jimat cermat sikit....banyak wokk guna duit awal2 masuk ni....biasa la...nak beli buku la...nak beli itu la...nak beli ini....macam2 la...duit tu keluar macam air....laju semcam....huhuhuhu......
dan...dekat sini agak ramai la budak2 kolej matrik aku yang dulu....yang paling aku x sangka budak yg penah dapat 4 flat pun masuk sini....wah,,,,bangga.......bangga apanya???bukan kome yg dapat 4 flat...=(...
ermmmmm...apa2 pun doakan aku boleh survive la dekat sini......minta Allah jauhkan aku dari perkara buruk dan wish me luck here....ok...kalau aku sempat update lain kali aku update lagi....itu pun kalau ada citer yg nak di citerkan la...okies......peace no war....=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com