Thursday 22 September 2011

penat!!!!!!

assalamualaikum w.b.t
hahahaha.....ujian palapes....aku nak masuk palapes???dah la ketinggian x cukup...tapi aku pegi gak la...yela...dah gatal tangan sangat g daftar koko palapes...hahahaha........ujian apa UKA tu???ujian kecergasan la.....huh,,,memang penat giler.....ujian dia sama macam yang aku ambik masa interview cikgu dekat upsi dulu...just yang ni ada tambah sikit......first sekali kena lari 2.4 km dalam tempoh waktu 13 minit ke bawah......wat????hahahaha....memang kantoi la aku.....jauh tu....eh...jauh ke????boleh tahan la bagi aku yang x suka nak lari jauh2 ni....memang terbaik r...nasib baik x pengsan...huahuahua....lepas tu kena buat "sit up"...adoi....ni memang yang paling lemah sekali la......memang x terbangun la kan.....hahaha....tertido aku atas tar tu....hehehe....dah tu kena wat lompat jauh...hahahaha.......lompat jauh.....lawak2......yang ni memang aku paling nanti2kan.....hahahaha....sebab apa???sebab masa dekat upsi tu yang ni la yang paling aku x lepas....ni memang kes nak balas dendam balik ni...hehehehe....apa lagi...aku lompat dengan sepenuh hati r....hehehe...alhamdulilah...jauh la dari hari tu kan...hehehhe......ujian lain yang kena buat lari 4x10 meter...aik apa tu???alah...lari la....lari jarak dekat......dan yang terakhir....yang terbaru.....ujian mendagu....wa......yang ni memang paling x boley blah....aku masa tengok kat kertas tu terbayang yang pegang palang besi pastu angkat badan tu......kalau yang tu memang x terangkat dah badan aku....hehehehe.....aku dah nampak dah palang besi yang memang tinggi kemain tu.....adoi....cam ner la aku nak angkat badan aku ni....nak capai tiang tu pun x sampai....dan setibanya waktu nak menjalani ujian...ceh,ayat formal plak.....rupanya2 palag tu takat pinggang....ni yang untuk pompuan punya ujian la...seyes aku x penah buat.....memang terbaik r.....memang guna kekuatan tangan sungguh la.....hahahaha....yang tu jelah ujian kecergasan....lepas habis tu memang x rasa apa2....ceh,kononnya memang tough la....hahahha....pas bangun tido esoknya tu(hari ni)....perghhhh.....memang terbaik r....sakit giler belakang badan ni....dengan kaki lagi.....terbaik r....nasib baik  hari ni kuliah sampai kul 10 jer....lab minggu depan baru start......hahahaha.....x pelah...demi palapes....hahahaha....yelah sangat.....berkorban sikit.....(masa tulis ni pun rasa sakit ada gi...hehehhe...tahan2...)......k.zati(roomate aku)...dia pun sama....kitaowang dah tergelak2 dah time ujian tu....dok x yakin la x dapat...dengan ketinggian yang x cukup....dengan berat badan yang lebih...hehehehe...pas g ujian tu memang turun r berat badan badab....tapi hari ni naik balik...sebab makan nasi banyak sangat...hehehehe...lapar....lapar....huhuhu....apa2 pun doakan aku berjaya masuk palapes k....hehehe....peace no war....=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com