Wednesday 21 November 2012

Paranormal activity 4


Assalamualaikum w.b.t
walawey...dah lama x update nih...berabuk sudah...so..apa habaq pembaca2 sekalian..(tu pun kalau ada)..harap sihat walepatliat la nuh...agak lama gak la aku x update kan....alah kalau update pun bukan ada yg baca hehehe...so, x apalah kot nuh x update selalu...lagipun aku bukan blogger tegar...hahaha..(huh,ayat entah apa2)

back to the title...hari tu aku sempat la p tengok wayang ngan kawan aku...yelah dah x dak keja kan(padahal banyak jer)...so kami hangout la di satu mall ni...sebenaqnya memang aku dah lama nak tengok citer ni...hari tu baru ada masa nak p....citer ni sebenaqnya dah kuar lama dah..aku ja baru nak p tengok dan wat review....ok...

kat sini aku kasi sinopsis sikit la..paranormal activity 4 ni sambungan dari paranormal activity 2...kalau sapa yang layan citer ni dari PA 1 sampai yang ketiga mesti taw punya..dalam PA 2..Katie bunuh kakak dia yang nama Kristi..pastu dia culik anak si Kristi(nama Hunter) nak bawak lari ke mana..x pulak dibagitaw...lepas 5 tahun kemudian wujud pulak watak baru dalam PA 4 nilah....Alex ni remaja yang suka berweb ngan pakwe...suatu hari tu masa dia tengah rakam adik dia(nama Wyatt) main bola..dia terakam la gambaq sorang budak ni...rupanya budak tu jiran dyeorang..nama budak tu Robbie..

disebabkan masalah kesihatan..mak si Robbie ni hantaq la dia duduk kat rumah si Alex ni...si Robbie ni pelik sikit la perangai dia..lepas duk kat rumah dyeorang adik dia si Wyatt tu pun ikut jadik pelik..so,disebabkan syak wasangka Alex ni dekat si Robbie ni...dia pun pasang la webcam laptop kat umah dia(orang kaya banyak laptop)...kalau nak taw lebih lanjut apa yang jadi dan apa yang webcam tu rakam..hampa kena la tengok sendiri ok...

sebelum p tengok aku ada jugak cari dekat internet review pasal citer ni..ramai gak la yang kata x best..masa tu hati aku dah berbelah bagi nak p tengok..yelah kalau x best konfem wat rugi jer duit...tapi disebabkan aku dah layan dari PA 1...aku gagahkan jugak la hati ni p tengok citer ni...huh....memang x dijangka...citer dia best..sangat...tambah2 dengan part2 saspennya..bayangkanlah hampa p tengok dalam panggung wayang yang gelap tu dengan sound dia yang kuat...memang nak tercabut gak la jantung ni...

bagi aku sapa yang kata x best tu maybe sebab dia x ikut dari PA 1 lagi...sebab tu dia x paham apa yang jadi....sebest2 citer ni ada juga yang x bestnya...citer dia macam tergantung...part last sekali tu x taw apa jadik kat Alex masa dia nak selamatkan Wyatt...dan yang mana satu Hunter sebab dia kata Wyatt tu sebenaqnya Hunter..kalau Wyatt tu Hunter anak Kristi yang dia culik dulu...Robbie tu anak sapa pulak???haish..pening2...maybe akan ada lagik kot sambungan dia lepas ni...

terangkat badan beb...

ni time si Alex nak selamatkan ayah ngan adik dia..tetiba muncul si Katie ni pastu kejaq si Alex tu...bayangkanlah kalau hampa kat tempat si Alex tu...kalau aku memang pengsan kat situ dah...

Katie dok cari si Wyatt

apa2 pun citer ni memang best la pada pendapat aku..kalau sapa yang nak tengok citer ni dan x penah tengok citer yang sebelum2 ni,,,aku nasihatkan hampa p tengok la dulu dari citer yang pertama sampai yang ketiga...x la nanti terpinga x paham satu apa pun...kan...kan...lagipun citer ni rakaman so dia macam x menarik perhatian sikit kalau x paham...untuk citer ni aku kasi 4.5 bintang...lepas ni boley hampa p download kat mana2 nuh....ok tu ja nak cakap...jumpa lagi nanti...peace no war..

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com