Sunday 25 December 2011

Final exam!!!!


Assalamualikum w.b.t
hallu2....semua....apa khabar???sihat???hahahaha....macam apa lagi....seperti tajuk dan gambar yang di atas mesti anda semua dapat taw tak lama lagi aku akan menduduki final exam....wah2...sempat lagi ya update blog....huhuhuhu....so dah ready ke belom ni????

adui macam mana ni???tak study lagi(tunggu apa lagi,,,pegi la study cepat)...hahaaha...mesti ada yang cakap macam tu....tambah2 lagi minggu ni pulak study week..bukan study week dah aku rasa....dah macam sleeping week x pun online week....hahahahaha....online 24 jam.....ok...x lawak....

aku sebenarnya tak taw nak tulis apa...sesaje nak update kan...dah la quota broadband aku dah habis....sebabnya bukak youtube selalu,,,,ni semua merlin punya pasal...kan dekat tv dah keluar season 4 punya...x aci r...orang kat rumah boley tengok...huhuhuhu...aku ni peminat merlin taw ark.....(aik apasal lak tetiba citer pasal merlin ni?)

erm,,,,berkenaan dengan exam...aku pun tak paham sebab apa aku still tak buka2 buku lagi...orang lain aku rasa dah sibuk.....dok study sampai tak tido....aku pulak boley selamber badak...study muka buku..hehehe...dah tu memalam pulak tido awal...apakedehal la ngan aku ni.....oitt....sedar sikit ni final exam ok....FINAL EXAM!!!!

ok2...aku sedar...ni final exam...bukan tak nak study...tapi mood nak study tu tak sampai lagi...aku pulak jenis yang kalau study tak ada mood memang tak akan masuk punya...fikiran pun merawang2 ntah ke mana...tetiba dah sampai kat kedah....hahahahaha.....memang la kan....mesti ada yang bisik dalam hati "Dah tu nak tunggu esok nak exam baru nak baca buku?"......hahahaha...betul2....

tak lah sampai macam tu......cuma study subjek yang berkenaan di hati saja dulu...contohnya statistik...oh my Allah...that's my favourite subjek walaupun agak....gerr....tak yah cakap....tapi semenjak aku belajar ngan lecturer aku kat sini....iaitu Puan Norhaida..aku jadik suka...best...tapi tetiba jer dia digantikan dengan lecturer  lain...sebab dye pun sambung study......huhuhuhu...sedey...tapi still best lagi...thanks to her and also to Dr.Ani(lelaki ya) yang cover topik2 terakhir tu....


bila agaknya nak sampai satu semangat dalam diri aku ni????cepat la sampai wahai semangat....cepat suruh aku gi belajar...hahahaha.....tengok2 nanti jadi macam gamba kat atas ni...tido je lebih...x pun study sampai pengsan.....hehehehe.....so,ada sesaper tak nak bagi tips macam mana nak jadik rajin time2 final exam nak dekat ni???...sebab aku rasa lagi dekat nak exam lagi menjadi2 penyakit malas dalam diri ni.....takut tu memang la ada..tapi kesedaran tu masih di tahap tipis lagi...huhuhuhu.....

bagi anda2 yang nak exam dah tu...aku wish gudluk erk...semoga kita sama2 dapat buat yang terbaik nanti ok....study smart and hard ok.....saat2 genting dah ni...lagi seminggu je...n to my *****...gudluk too....hehehehe(Saper erk???)...semoga kita akan berjaya mendapat keputusan yang cemerlang ok....arr....sebelum tu...jangan lupa mintak restu dari mak ayah...minta maaf dengan dyeowang(time nak exam baru kalut nak mintak maaf nuh...=)...hehehehe).....dan juga dekat lecturer2 anda2 sekalian...tapi setahu aku ada jugak lecturer yang dah bercuti...macam lecturer aku...hehehehe....oklah....apa2pun...gudluck...tuk semua ok....peace no war...=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com