Friday 23 December 2011

i'm in love!!!!

Assalamualaikum w.b.t
wow...agak menarik tajuk tu...hehehehe...in love with who???mesti jadi tanda tanya kan???x da lah....saja nak kasi gempak...sebenarnya aku in love dengan video2 sorang mamat dekat youtube ni....dia ni nyanyi sambil plucking dan kekadang secara strum....best2...sangat2 best...dah la aku suka owang yang pandai main gitar...suara dia pun agak sedap gak la...

sebenarnya aku teringin sangat nak belajar main gitar ni....tapi hajat di hati ni masih x kesampaian lagi...sangat2 x sempat...aku suka sangat dengan gitar...maklumlah sekarang ni buzy sikit...dengan nak final exam(tapi still sempat update blog...hehehehe) dan yang paling utama aku x ada gitar...so ada x yang bermurah hati nak hadiahkan aku gitar sebijik???hehehe...kalau ada I LAP U so much...=)

dari beberapa blog yang aku search,dyeowang cakap kalau belajar main gitar sendiri ni memang susah...entah,,ngak taw sih,,,sebab aku x belajar lagi...just suka2 tengok macam2 tu jer...yelah,belajar sendiri kan..kalau ada orang yang tolong ajar tu mungkin lagi cepat kot nak tangkap....sebab tu ramai yang putus asa sebelum boleh main...eh,betul ke???x taw...hehehehe...tapi ada saja kawan aku (yeke???) yang belajar main gitar sendiri...belajar dekat youtube....tapi ambik masa selama 3 tahun baru boley jadik pro (pro ke dye tu??)

tapi untung la dia ada gitar sendiri...aku?habuk pun tarak....hehehehe....eh,apasal aku melalut ni???aku nak citer pasal video dekat youtube ni...aku jumpa video dia secara x sengaja...best la...tapi dia x tunjuk muka dia...walaupun dia lelaki...tak macam sesetengah orang tu(siapa ya???x taw..heheheh)..memang power la dia ni...

ok maybe ramai lagi yang pandai main gitar dan lagi pro dari dye...tapi aku peduli apa???dah aku suka cara dye.....suka hati aku la kan...hehehehe....aku sekarang ni jadik fan dia dalam diam...hehehe..ramai wei yang suka video dye....cer tengok gambo yang aku dah printscreen ni...


dan ni salah 1 video dye...antara lagu yang aku suka...


enjoy ok.....peace no war!!!!

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com