Friday 16 December 2011

inspirasi....

assalamualaikum w.b.t
Uish,,,sekarang ni makin kerap pulak aku update blog...kalau korang perasan la...hehehe...walaupun x setiap hari at least ada jugak entry baru..iya tak???ok...sekarang ni aku nak ubah sikit la cara aku menulis...kalau sesaper yang ada baca story2 aku sebelum ni mesti tahu kan macam mana gaya penulisan aku...dengan tak ada perenggannya..mesti korang pening kan....hehehehe...so sekarang aku nak ubah sikit la...

Berbalik pada tajuk entry...inspirasi....apa punya tajuk la tu???inspirasi apa???hehehehe...ni la yang nak citer ni....ada kaitan juga kenapa sekarang aku selalu update blog aku...ermmm...aku dah jumpa satu blog yang memberi inspirasi kepada aku untuk menulis kat blog aku ni...blog tu sangat sempoi...buat pengetahuan korang aku ni jenis suka yang membaca blog2 yang sempoi..yang tak terlalu berat....tak menyesakkan jiwa...blog yang membuatkan aku terhibur...korang mesti tertanya2...blog saper wei???nak tahu ker????klik kat sini...best blog dia...eh,,,best ker???mesti dia perasan giler nanti...hehehe...entah ko kenal aku ke x???hehehe...

tapi sorry to say yang aku tak follow blog dia...kenapa???entah...aku suka berblogwalking je...baca2 kisah2 dyeowang...korang tahu tak..dulu sebenarnya aku bukan nak buat blog aku ni macam ni...korang paham tak apa yang aku cuba sampaikan...hehehehe...kalau tak paham tu buat2 paham jelah yer...aku tahu blog aku tak best pun..lagipun..tujuan aku buat blog ni bukan sebab aku nak cari publisiti..bukan sesaje buat nak kasi fames...huuhuhu...sebab tu aku tak kisah pun kalau follower aku tak ramai.....tengok aku dah mula dah mengarut2 kat sini...huhuhu...

Actually(cewah,,,speaking kemain lagi...=p) aku ni suka menulis cerpen...sebabnya aku suka membaca novel...ada entry yang aku buat pasal novel...dan korang boleh tengok betapa minatnya aku terhadap novel ni...cuma aku tak mampu la nak beli tiap2 bulan...hidup pun masih ditanggung...lain la kalau dah keje..iya tak???...kalau korang baca entry aku yang mula2 dulu...aku ada post cerpen2 hasil dari penulisan aku sendiri...aku tak ciplak erk....aku belajar buat blog ni pun dari kawan aku...teringin sebab dia pun mempunyai minat yang sama macam aku....menulis...so aku pun create la blog yang tak seberapa nak best ni...huhuhuhu...kiranya dia ni pun salah seorang yang memberi inspirasi kepada aku....blog dia korang boleh baca kat sini....then,aku rasa macam aku tak mampu nak menghasil cerpen dalam masa yang singkat...sebabnya aku kalau nak menulis kena ada mood..kalau tak ada mood memang tak menjadi la citer tu...huhuhu....ermm,,,walaupun citer aku tak la best sangat...maklumlah..baru nak berjinak2 dengan dunia penulisan ni....masih kena belajar lagi...

Dan aku mengambil keputusan untuk mempelbagai story2 dalam blog aku ni...fine..aku mengaku yang aku sebenarnya tak der niat dan tak pernah terniat dan tak teringin pun nak menulis tentang diri aku....yelah...kebanyakkannya blog semuanya bercerita tentang diri dyeorang....mungkin ada juga blog yang memberi info2 terkini...yang macam tu pun best gak....dan yang macam tu la yang banyak follower..betul tak???kalau tak betul...maaf..hehehe..so ko pun buat story pasal diri ko sebab nak fames la???(mesti dalam hati korang cakap macam ni kan????eleh tak yah tipu..dosa taw...=p)..aku ulang sekali lagi..yang aku buat buat blog ni bukan nak cari publisiti..ok..disebabkan minat aku yang mendalam terhadap penulisan(ceit,,ayat skema)...tu la pasal....

Aku rasa macam blog aku ni membosankan...sampai aku pun naik malas nak update...tapi disebabkan aku dh terjumpa blog2 yang berkenaan membuat aku rasa nak menulis balik dekat sini...thanks to them..walaupun tenet aku macam hampeh..aku akan sedaya upaya menulis walaupun tak ada orang baca(ayat pasrah la pulak..huhuhu)....sebab tu aku masukkan info2,lirik lagu(suka2)...dan kekadang tu aku buat review filem2 yang suka...kalau tak suka tak buat la...a'a...dah lama tak buat review...ok..nanti aku nak buat review movie pula..hehehe...

oklah...rasanya dah lama aku berceloteh dekat sini...lastly aku minta maaf kalau ada sesaper yang terguris hati..kot2 la ada kata2 aku yang buat anda2 terasa...aku tak berniat ok...kepada yang sudi membaca thanks to uolls..ok....harap hari2 korang akan indah...peace no war...=)

1 sayang aku...:

Anonymous said...

fuyoooo yoo yooo , tuttttt jadik inspirasi anggg , gudd dea. :P

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com