Tuesday 27 December 2011

My top 13 blog list in 2011!!!!




Assalamualaikum w.b.t
wah,,,apa mimpinya aku hari ni bangun bangun pepagi buta ni????hahahahaha....jangan salah faham...cuma tak percaya yang aku bangun awal pagi semata2 nak update blog aku ni....huish,,,memang aku mimpi ngeri agaknya...tak penah2 aku buat macam ni....hehehehe...ermm,,,dah datang  balik dah gila nak menulis aku ni...huhuhuuhu...so hari ni aku nak buat entry pasal blog list...aku nak listkan blog2 yang menjadi pilihan aku sepanjang tahun 2011...yelah tak lama lagi kita dah masuk tahun baru ye tak...

setelah aku tapis punya tapis dan punya lah berblogwalking,hah,,,dan akhirnya,jumpa dah top 13 blog akan tersenarai dekat blog aku...top 13???kenapa 13???suka ati r...hehehehe ...so,rasa2 blog saperlah yang akan tersenarai dalam top 13 blog list aku tu???hampa rasa blog hampa tersenarai ke tak???jom kita terjah(bak kata abg nas melodi...)

13.Tutorial Untuk Blog
ok...blog ni merupakan antara blog yang telah berjasa dekat aku..tak taw la kalau hampa pernah ke tak terjah2 blog....bagi sesiapa yang baru nak berjinak2 dengan dunia berblogging ni sila klik kat bawah tu untuk mendapatkan gadget yang sangat awesome...(wah,dah macam suara dekat supermarket tu dah...tak pun dekat airport tengah buat pengumuman.....hehehe)...klik sini

12.hentakberlipat
blog ni pulak...aku baru jer intai2...so far aku rasa blog ni ok...aku tak ada apa sangat nak komen...klik sini


11.Budak Technician | Berita Semasa
berdasarkan title pun hampa mesti dah dapat agak....dekat blog ni banyak info...tapi aku rasa banyak info pasal artis kot....tapi still lagi menarik untuk dibaca...klik sini



10.!CikGadis
aku suka blog ni sebab background dye yang cantik....hahahaha...mendamaikan jiwa...maklumlah..girl..mesti suka yang bunga2 kan....aku pulak suka warna putih(tapi asal lak aku punya template tak warna putih???itu belakang kira)...yang penting blog dye cantik...gpun ada jugak info2 menarik yang aku dapat dekat situ...so sila la jenjalan dekat situ...hehehehe..klik sini



9.GUA NAK RILEK-RILEK
ni pun best gak.....kalau korang tengok dye punya link pun korang dah dapat rasa apa jenis blog la ni...kebanyakkannya entry dye pendek2...tapi menarik dan ada yang membawa maksud tersirat sebenarnya...dan ada gak yang kontroversi...dan sudah semestinya kemencarutan itu akan ada...ermm,,,lelaki......huhuhuhu..klik sini


8.Hazwan Dot Com
blog ni pulak adalah 1st blog  yang aku follow...i mean the 1st one selepas kengkawan aku...maksudnya blog yang aku tak kenal...sebab masa tu aku tak bergiat aktif lagi dalam dunia blogger ni...jadik tak hambik taw sangat blog2 lain selain dari kawan aku...blog dia best...tapi sekarang ni dia macam jarang update sikit....klik sini

7.Sembang Kencang
hah,,,aku suka blog yang macam ni....santai jer....citer dye menarik minat aku nak membaca....seperti yang hampa semua taw(kalau taw la...kalau tak taw pun tak apa...hehehe) aku memang suka blog yang santai2,,,yang tak berat...yang tak skema bagai...klik sini

6.Soutul Mujahid
ermm,,,yang ni plak blog yang agak islamik...asyik follow blog yang sengal2 jer...kena gak follow blog2 yang berunsurkan keagamaan pulak...iya tak....banyak gak pengetahuan yang hampa semua boley dapat dari sini...klik sini

5...cik epal..
bohong la kalau blogger2 sekalian tak taw saper cik epal ni...kecuali yang baru nak join the club la....aku pun tak taw apa yang bestnya blog cik epal ni sebenarnya...aku follow dye tapi aku tak follow sangat story dye..tapi aku taw dye memang fames la....dapat jumpa retis2....dye selalu gak buat review2 movie2 baru...kalau nak taw movie yang baru keluar tu best ke tak boley la usha2 blog dye...tu pun kalau dye p tengok dan buat review......apa2 pun dye memang antara blogger yang fames...silalah ke blog dye...=)...klik sini

4.borak kosong
yang ni pulak penuh dengan info2 terkini tak kira la dari dalam atau luar negara(apesal aku rasa ayat macam terlebih skema ni???)selalu saja ada news terkini...best blog ni.....kalau yang suka nak taw pasal berita2 terkini...blog ni sesuai untuk anda follow...kekadang benda yang tak tercapai dek akal pun ada dekat sini....hehehehe...klik sini

3.Oh!Umar Bukan Sekadar Blog!
ni salah satu lagi blog santai yang aku suka....citer dye tu kekadang cam citer gila pun ada...tapi still membuatkan aku tersenyum sorang....best dan banyak la benda menarik dekat sini......jom layan...klik sini

2.SolihinZubir.com
wah,,,aku sangat suka blog incik ini.....salah satu sebabnya dye orang kedah....hahahahaha...bukan bersifat kenegerian ya...hehhehe...blog incik ni juga bersifat islamik...banyak nasihat2..yang boleh kita pakai...dan juga isu2 tentang agama...yang paling best dye dengan beraninya menyuarakan apa yang dia rasa tanpa rasa takut....then,dye juga ada bincang pasal isu2 semasa....memang best la blog dye...sebab tu la dye di rangking nombor 2....klik sini

1.realiti konspirasi
and the the first one jatuh kepada......blog incik zack....hahahahahahha...gelak mau kasi panjang sikit...x dak senyum2 simpul.....hampa memang aku alu2kan la baca blog ni....bagi yang tengah stress ke...hah,,,jangan fikir bebanyak...cer try baca entry2 dia.....memang sempoi...lawak habis2an...(walaupun ada bahasa2 yang agak..tut..)...blog ni memang awsem....aku kalau baca blog dia memang gelak terguling2(lama dah tak guna ayat ni...)...memang sangat2 best la..memula aku ingat dye orang kedah(padahal tepi tu dah tertulis dye berasal dari nogori)...sebabnya dye guna bahasa utara..then lepas baca barulah dapat taw perkara yang sebenarnya(aku dapat detect gak r beberapa term utara yang dye guna tak berapa nak kena...style dye kot....hehehehe)...tapi sayangnya dia dah tak update blog dye....entry dye untuk tahun 2011 ni pun tak banyak....kalau hampa nak baca entry2 dye yang tahun lepas pun ada lagi...sila2....aku dah tak taw nak describe macam mana lagi blog dye ni....tengok nombor la kan....memang layak la dye menjadi the king of the blogger(bagi aku la...)...klik sini

tu jelah antara blog2 yang aku rasa best sepanjang tahun ni....hampa mesti tertanya..kenapa blog incik ben tak tersenarai r dalam blog list aku????dye kan antara blogger yang fames....sebenarnya aku tak pernah buka mahupun terjah pun blog incik ben...so,tak dapat den nak masukkan dalam list den...huhuhu...tak pe2...tahun depan aku terjah blog dye ok....hehehehehe...so,sampai sini saja dulu......nanti2 aku update lagi...peace no war....=)
(aku ambik masa 5 jam untuk buat entry ni...kelamkabut..=p)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com