Tuesday 19 July 2011

Juvana




assalamualaikum w.b.t
hari aku nak citer berkenaan dengan tajuk di atas....mesti korang tahu apa yang aku maksudkan....alah citer juvana kat tv3 tuh...yg si zahiril berlakon tuh....zahiril yg bertunang ddgn syera ayob tuh....kalau x kenal lagi aku x taw la....hehehe...
okies.....orang ramai dok bercerita pasal juvana ni dari semalam lagi...aku jer malas lagi nak tulis...huhuhu...ni nak citer...aku taw kebanyakkannya tengok kan citer ni...aku start tengok dari first episode lagi...then kat tengah2 tu aku stop tgk sebab mak aku x kata x best...apakan daya..terpaksa la aku ubah saluran...tapi selepas beberapa episode aku bukak balik citer tu...akhirnya mak aku jatuh hati juga ngan citer tu.....








erm....memang aku x nafikan la drama ni memang best....x lah membosankan sgt...yelah drama melayu ni selalunya cinta memanjang....naik muak aku tengok.....kecuali nora elena ngan nur kasih...hehehe...
antara watak pilihan aku dah tentu botak....lakonan dia memang superb....hati kering giler mamat botak nih....nak belasah orang memanjang.....pantang buat salah...
selain dari botak...aku suka juga dgn cikgu zakiah tuh...aku kagum la dgn semangat dia tuh....still lagi nak ngajar budak2 tuh walaupun budak2 tu buat macam2 kat dia....dgn cikgu ariffin yg x suka dekat dia tuh...tapi aku still lagi suka dekat cikgu ariffin....dia sebenarnya baik......xlah macam si cikgu azmee tuh...nampak baik tapi jahat...serupa jugak dengan encik raja tuh...huh...hampeh....rupa2nya songlap duit sekolah....jahat betul...akhirnya terima jugak balasan diorang tuh.....dan yang pastinya akhirnya daim dibebaskan.....dan jadi cikgu dekat sekolah tu juga...hahaha...dan yg paling x boleh blah tu si ayam.....suami berjaya dengan anak lapan tu....haahhaha...gelak tergulin2 aku......apa2 pun...citer ni terbaik.....

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com