Thursday 28 July 2011

malaysia vs singapore 2nd round


assalamualaikum w.b.t
huhuhu....dah abeh dah game antara malaysia ngan singapore...keputusan seri 1 sama...wa....memang sedey r sebab malaysia x dapat nak ke peringkat seterusnya....tahniah tuk singapore ......tabik spring tuk safee sali sebab berjaya gak wak masuk 1 gol.....at least masuk jugakkan dari x masuk...huhuhuh....... dan x lupa  keeper malaysia apek yg berjaya bertahan....sampai la si apa nama xtaw...terlupa pulak...x alert sangat...hehehe...jaringkan gol tu aku dah fed up dah....tapi masih harapkan keajaiban akan berlaku..........tapi apakan daya....nampaknya singa lebih gagah dari harimau........huhuhuhu....
sebenarnya hari ni mak aku ajak aku p masjid....maklumlah malam jumaat...tapi bola punya pasal.....mak aku p la ngan ayah aku...yg memang jemaah setia di masjid...hehehe....apa jenis hamba Allah la aku ni...pas ni kena taubat...hehehe......
jam 9.45 mak aku balik la ngan bapak aku...dye kata lambat sebab depa p makan kenduri....(aik,,,pasai pa aku dok cerita pasal nih???) aku pun tutup la suis periuk nasi...ingatkan bapak aku nak makan nasi...huhuhu..
tetiba mak aku tanya aku....aku x berapa nak dengar dia tnya apa......aku tnya dia..hah??apa dia???
mak aku tnya malaysia dah K.A.L.A.H ka???...wat???aku rasa cam nak gelak terguling2 dah time tuh...sebabnya mak aku siap eja lagi perkataan K.A.L.A.H.........mak aku ni memang x puas hati betui ngan team malaysia ni...kalau aku tengok bola jer mesti dye tnya kalah dak g???msa tu aku rasa cam hangin gak ler...naseb bek mak aku...sayang wooo mak aku...mna bley kata apa2...huhuhu....aku just kata "mak ni x semgat kesukanan betul"...huhuhu.....mak aku pun tersengih2 ler dia....
then...pas bapak aku balik...dye pun join la aku tengok bola....time si safee tu wak masuk gol...terlompat2 aku depan dia....x leh kawal dohhhh...hehehe.....gumbira punya pasal.....hahaha.....lastly time singapore dapat smakan gol ngan malaysia tu...mak aku pulak yg terjerit2.....hahahaha....apa punya lawak la mak aku nih.....
x palah...aku pun still la tercongok kat depan tv tuh...tnggu malaysia cipta miracle.....mna la nak taw kan...hehehe.....
sampai ke sudah ler x dak gol dari malaysia dah..........sedey wooo.....malaysia kalah.....pastu taw apa mak aku cakap....
"Taw x bola tu bola...x dak mata x dak kaki x dak tangan....bukan bley nak wat pa pun...udah2 ler tuh...x dak rezeki...."
kahkahkah....sekali lagi aku gelak nak terguling2....apa la mak aku ni mengarut2......
apa2 pun...redha jer lah...nak wat cam ner kan....adat la tu....ada menang ada kalah.....pasni team malaysia kena la men sungguh2 g....okies...apa pun malaysia terbaek!!!!!!!!!!!!

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com