Friday 19 August 2011

fb mak...


assalamualaikum w.b.t
fb mak????mak aku ada fb ker???hehehehe......mana ada....aku nak citer pasal drama dalam tv2 yang aku tengok tadi...menarik betul citer...lawak pun ada gak.....huhuhu....yela...realiti pasal muka buku a.k.a facebook...huhuhu...citer tu pasal apa ya???bagi yang tengok mesti la taw kan pasal apa....kalau yang x tengok lagi...meh sini nak citer.....hehehe
citer tu pasal si aton ni....dia ni suri rumah tangga sepenuh masa....suami dia keja sebagai pemandu teksi....dia ada 3 orang anak....2 pompuan sowang laki...nak dijadikan citer...anak dia ni(yang bongsu...yang first dah kawen) dapat la plkn....nak kena la pegi...gila x pegi...nak kena saman????...huhuhu,,,,dah tu..taw2 jela,,,remaja....komfom ada fb.....hari last dia nak p tu dia ajar la mak dia cam ner nak guna fb..dia create la akaun fb kat mak dia...huuhuhu...dah tu..bila dah mula ada fb habis dia lupa suami dia...makan,minum,pakaian....tapi masa tu suami dia boleh sabo g.....yang x tahan tu....kengkawan dia wat reunion...dia sowang je pakai kemain cantik lagi.....aku ingatkan reunion kat hotel ke apa...rupa2nya kat kedai makan biasa jer....jumpa kengkawan lama....huhuhu..ada la dalam 5 orang gitu...ingatkan seratus orang....hehehehe.....yang bertambah2 konfliknya si mak cik aton ni pepandai jer g bukak fb anak dia(yang g plkn tu) nama aqilla.....sebab paswod fb dia ngan dia sama....si aqilla tu pulak g kasi taw kat mak dia email dia....memang boleh bukak r.......huuhuhu....anak dia tu boleh tahan lawa dan seksi la juga..hehehe...dah tu ada pulak sowang mamat terlajak umo ni...30 lebih la umo...x ler tua sgt...biasa la tu kan....hehehe...suka dekat si aqilla ni.....mamat tu pulak pakcik kepada kawan dia.....huhuhu...memang terbaik r...pangkat pakcik tu..hehehe.....dah tu si mak cik aton ni boleh pulak boleh dok chit chat ngan pak cik tu....sampai la satu hari tu suami dia nampak kat chat tu tulis selamat malam sayang(dia tertido masa tu,terlupa nak tutup lp)....ermm..apa lagi....merajuk la suami dia...dah la makan pakai x jaga...boleh pulak dok chit chat x hengat kat fb tu ngan jantan lain(wah,ayat aku....huhuhu....dapat rasa kemarahan suami dia)..apa lagi..suami dia cabut r...tinggal dia...merajuk membawa diri...huhuhuhu....dia pun citer la kat anak2 pompuan dia..yang anak lelaki aku x taw g mana...hehehe...x tengok memula tu...hehehe....masa tu si aqilla tu bawu balik dari plkn...terkejut la dia...yela mak dia guna fb dia chat ngan pak cik tu...huhuhu..mak dia cakap yang dia suka kat pak cik tu sebab dia tu ada rupa,kaya,berkerjaya...huhuhu..orang zaman sekarang..nak yang kaya jer...huhuhu....anak dia marah la..tapi terpaksa la tolong mak dia...takut nanti mak cik aton ni bercerai ngan ayah dia...huhuhu....tulis macam dia anak tiri jer....huhuhu....apa2 jer...dah tu aku pendekkan citer ya....si pak cik tu hantar la rombongan meminang...kawan si mak cik aton ni..si kepoh(gelaran yang aku bagi)sesaje dengki datang rosakkan majlis...pak cik tu dapat taw yang dok chit chat ngan dia si mak cik aton ni..bukan si aqilla...so dyeowang x jadik la nak merisik ke apa...rasa cam tertipu...tapi mamat tu aku tengok cam psycho jer...huhuhuhu.....tapi memang smart r...pakai BMW tu..hehehe..tu yang mak cik kepoh tu dengki tu...huuhuhu....tapi selamat la si aqilla tu....nasib baik x kena kawen ngan mamat psycho.....hehehehe....last sekali...suami si mak cik kepoh ni kawen lain sebab dia pun asyik dok berfb n jaga tepi kain orang....huhuhu....hah,,,kan dah kena balik...dia taw yang dia ada madu pun sebab tengok kat fb.....huhuhu....lawak jugak la citer ni.....aku rasa citer ni banyak pengajarannya......bukan apa....biasa la tu...orang yang bawu kenal facebook memang macam tu....aku dulu pun sama gak..hehehe(kantoi)...masa tu x kenal lagi dunia fb ni....dah lama2 tu naik boring jugak....huhuhu...banyak juga la aku dengar citer macam ni kat dunia realiti ni....ada yang sampai bercerai berai sebab jumpa kekasih lama la....dah tu ada gak yang sampai mati sebab kena pukul....sebab apa???sebab kutuk kat dalam fb la..huish...dasat2....dah tu ada jugak yang bergaduh adik beradik.....huhuhu....macam2.....fb ni ada yang negetaif ada yang positif penggunaannya(ayat skema plak...hehehe)fb ni tempat kita berhubung ngan kengkawan lama(bukan kekasih lama)...nak cari sedara yang lama x jumpa....bukan tempat kita nak gaduh nak kutuk2...tapi kebanyakkannya guna fb ke arah tu.....dah tu ada jugak yang letak gambar tah apa-apa.....aku yang tengok ni pun naik juling bijik mata......x kata la aku ni baik sangat....huhuhu...apa2 pun....korang ambik la iktibar...bagus la citer tu...nanti korang cari la yer..kalau nak tengok........huhuhu...suka...suka.....suka....terbaik la..apa2 pun.......peace no war

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com