Friday 19 August 2011

pendapat......

assalamualaikum w.b.t
hari ni macam bosan sikit...x ada apa2 yang terjadi hari ni...huhuhu..tapi aku nak tulis la sikit pendapat aku....pasal apa ya???pasal blog ler....hehehe
ermm,,,dah dua hari x update..alah x kisah la...bukan ada orang yang baca pun...iya x...habis tu aku tulis ni wat apa ya???hehehe....saja2....gatal tangan...huhuhu....ok berbalik pada tajuk(ayat biasa aku)...huhuhu....pendapat aku pasal blog...dah lama aku nak cakap pasal ni..tapi x berkesempatan pulak..huhuhu.....macam ni...ada la hari tu..aku terbaca kat satu blog ni...x ingat blog apa...dia pun cakap pasal ni jugak...pasal blog...untuk apa blog dibuat...erm...apa yang aku baca bagi dia blog itu adalah tempat untuk kita berkongsi pandangan,ilmu, dan sebagainya yang berkaitan la......dia ada jugak cakap yang untuk apa kita buat blog yang menceritakan hal2 peribadi kita...maksud dia hal2 yang kita lalui tiap2 hari la.....ataupun perkataan mudah nak cakap sebagai diari....sepatutnya diari itu rahsia kita....ermmm....betul jugak la apa yang dia cakap tu...aku sokong yang tu...tapi  pada pendapat aku.......ni pendapat aku ler....korang aku x taw.....x salah kalau kita nak berkongsi suka duka kita iya x...kekadang apa yang kita luahkan tu ada orang akan komen bagi pendapat(kalau blog aku x der la...hehehe)...so dari situ kita boleh ambil serba sedikit nasihat...ataupun waktu tu waktu kita tengah sedih....ada orang tolong bagi kata2 semangat...iya x...tu pendapat aku la.....x salah bukan...huhuhu...bukan nak cari populariti....selagi benda tu x salah x per kan...tapi kalau dah sampai citer yang bukan2 tu aku x sokong la....ni sampai citer dia x der dara tu memang melampau la...huhuhuhu....tu pendapat aku...korang pulak macam mana???

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com