Thursday 25 August 2011

final destination 5


assalamualaikum w.b.t
yea...baru pas habis tengok citer ni......terus nak wat review....hehheehe......bagi korang yang dah penah tengok final deatination 1,2,3 dan 4 korang pasti tahu citer ni pasal apa.....konsep yang sama cuma kejadian yang berlaku tu je yang lain....tapi bagi yang x penah tengok final destination yang sebelumnya pun still boleh tengok la....tapi kalau yang dah tengok akan lebih faham.....kang terkelip2 mata....tapi citer satu apa pun x faham....hehehe....bagi yang x suka tengok citer yang ngeri2 dan juga yang ada sakit jantung aku nasihatkan x yah la tengok....dan kalau yang pregnant....tunggu la lepas bersalin...kang x pasal2 terberanak pulak kat situ.....hehehehe.....tapi bagi aku citer ni x lah sengeri final destination yang sebelumnya......kalau yang sebelumnya daging berkecai...huh...ngeri beb....tapi final destination 5 ni kureng sikit kengerian dan kedasyatan tu.....tapi citer ni still menarik la......
bagi yang x penah tengok citer final destination....x penah tengok langsung....meh la nak citer serba sedikit(ecece...).....aku malas dah nak wat review pasal yang 1 sampai 4 tu.....hehehehe......final destination pasal kejadian ngeri yang berlaku yang meragut nyawa...tapi ada sekumpulan manusia yang terselamat sebab salah seorang tu dapat 'vision' pasal kejadian tu....tapi maut tetap mencari dyeowang.....final destination 1 pasal kapal terbang meletup....yang kedua pula pasal kemalangan jalan raya.....yang ketiga dekat rollercoaster...yang keempat pulak tempat lumba kereta.....aku rasa yang keempat tu yang paling ngeri kot....x hengat sangat sebab dah lama kan.......
yang kelima ni pula citer dia berlaku dekat atas jambatan....dyeowang naik bas nak p mana ntah....sampai dekat atas jambatan tu tetiba jambatan tu runtuh......tapi macam besa la...ada beberapa dari dyeowang yang terselamat dan cuba mengelak dari mati....citer ni memang sangat2 mengarut(tapi aku tengok juga).....kalau fikir2 balik mana boleh kan kita nak elak dari maut.....tapi tulah citer.....kalau x...x dalah citer final destination kan.....huhuhuhu.....apa2 pun citer ni menarik dan aku kasi 3 setengah bintang sebab kurang dasyat macam sebelumnya....hehehe......ok...peace no war...=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com