Sunday 14 August 2011

sadis!!!


assalamualaikum w.b.t
apa ke bendanya aku ni......hahahha...mesti la hampa dah taw aku nak tulis apa...seperti biasa aku nak tulis gak...kan malam tadi ada world badminton championship tu....aku ni minat gak la badminton ni selain bola....wa....sedey ooo...chong wei kalah....ni result....lin dan vs lee chong wei..... 20-22, 21-14 dan 23-21..aku yg nengoknya tadi dok lari ke hulu ke hilir...takut nak tengok....mula2 tu cam konfiden ja dia nak menang....last2 dapat kat si lin dan tu jugak....huhuhu.....nak buat cam ner kan...dah x dak rezeki dia nak menang...mungkin di olimpik ni pulak la kot......apa2 pun....lee chong wei still the best...hehehe.....memang di akui la si lin dan tu memang power.....aku pun rasa cam chong wei susah sikit kalau lawan ngan dia...tapi set yang last tu memang betul2 sengit la....fuh,,takut aku nengoknya...hehehe....mak aku awal2 lagi dah kata si lin dan tu menang...memang masin betul  mulut dia....alah...hampa pun taw kan mak aku ni bukan bersemangat kesukanan....dia kan suka sokong negara lain...hehehehe....x apalah...walaupun kalah...aku tetap minat kat chong wei.....peace no war...=)

2 sayang aku...:

sTRaWbeRRy iN d'LeGenD said...

wahhhh,,chong wey klh??urm tp oke x de men??

cemutcute said...

ok sja....yg last set 2 memang sengit gila....nak wat cam ner dah x menang....huhuhuhu

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com