Monday 29 August 2011

selamat hari raya!!!!


assalamualaikum w.b.t
pejam celik pejam celik dah raya kita kan......rasa macam baru je kita puasa......sedey plak rasa.......yela...bulan Ramadhan dah meninggalkan kita...entah tahun sempat ke tidak nak jumpa sekali lagi.....InsyaAllah kalau di panjangkan umo......
apa la aku ni....pepagi raya baru nak wat entry pasal raya kan....sebelum ni x der pun....huhuhu.....amik feel dulu....hehehehe......
di pagi raya yang mulia lagi indah beserta kedinginan embun pagi ni...(apa yang aku meroyan pepagi ni???)
aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN................mohon maaf kepada semua yang mengenali tuan punya blog ini....andai aku ada terkasar bahasa....tertulis benda2 yang menyakitkan hati(tu khas tu mr chem) aku minta maaf ya.....kalau aku ada terambil barang korang aku mintak halalkan......kalau x halal cakap la...aku pulangkan balik....hehehe.....kalau boleh mintak halal ler....hehehe....ok...hehehe...kalau x maafkan aku tetap nak mintak maaf sejuta....sebelion...se apa2 jelah lagi yang setaraf dengannya...hope anda semua sudi memaafkan saya.....apa2 sambut raya elok2....jangan main mercun(padahal aku pun main gak...hehehe)...main bunga api x per...hehehehe....apa2 pun...peace no war....=)

‎(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✿¸.•❤••❤•بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•.¸✿
* _Π_____* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ
/______/~\SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN ˚ ✰* ★
| 田田 |門| ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚♥

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com