Monday 22 August 2011

MU vs Tottenham Hotspurs


assalamualaikum w.b.t
hua...sekali lagi sedey sebab x leh tgk....kat umah x dak astro sport....huhuhu.....dapat taw pun memalui fb...itulah kegunaan fb....hehehe.....pastu boleh tengok result je la di livescore....berapa ya???hhehehe...mr chem jangan jelez2....gua taw lu x suka MU.....hhehehehe tapi MU still menang
 3-0...huahuahua.....glory....glory...MU.....ok...goal yang first si welbeck yang masukkan...minit ke 61....goal yang kedua pula si anderson...goal dia pula minit ke 76...dan yang terakhir....pemain feveret ni....saper lagi kalau x si rooney..hehehe..dia buh goal masa tu minit ke 87...huhuuhu...sedey wooo x leh tengok.....abang aku ada astro sport...x kan aku nak lari p umah dia nun di alor setar nuh...gilok...pepagi buta ni...huhuhu...astro arena plak tuk sukan tempatan jer yang banyak...huhuhu...kat kawasan umah aku mana ada kedai mamak......x taw la kot dalam hutan kebun getah tu ada mamak buka kedai....ada astro sport.....hahahaha.......orang x der binatang lain pulak yang bersidai kat situ...huahuahua....apa2 pun MU the best...hehehehe....peace no war....=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com