Monday 15 August 2011

tersilap........

assalamualaikum w.b.t
ermmm...x der cerita terbaru la...ni pun sesaja nak citer ni....boring punya pasal...tapi ada gak ler lawaknya...aku kan suka citer lawak2 jer....hehehehe....
ok..apa yang tersilap tu????nampak x gambar kat atas tu...BLOG...yg tu la....tapi apa yang silapnya????macam ni citernya...aku ada la member dok ym ngan aku....baru jer...member kenal kat laman penulisan2u tu...kan ada cbox kat situ...aku join sekaki la...borak2 kat situ...boleh gak wat kawan kan time boring2....hehehe...
nak dijadikan citer...member ym aku tu...tnya apa blog aku...aku pulak jenis yg bukan senang nak bagitaw apa saja...hehehe...so aku suruh la dia cari sendiri...dia pakar dalam bab cari2 ni...beberapa minit kemudian dia pun bagi la aku 1 link....nak taw link blog saper???blog member....zinnirahnur....blog cik mah...
huahuahua....aku terkejut mula2 tu...mana la dia dapat cari blog si cik mah ni???
tapi aku x ngaku la kata yg tu blog aku....aku dok kasi hint sikit2...dok tnya betul ke tu blog aku...dia kata betul...ermmm...aku pun wat x taw jela...dah dia sungguh2 kata tu blog aku...hehehe.....x pelah..apa2 jelah...
cik mah...dia tgk blog lama kamu...hehehe...jgn marah....dan chemm...kalau ko dah jumpa blog aku dan baca benda yang aku post ni...aku minx maaf erk...hehehhe....lawak ler kome....hehehe...peace no war...=)

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com