Sunday 21 August 2011

mak tipu..........

assalamualaikum w.b.t
waduh2....tajuk apakah itu????mak tipu???mak saper wei????hehehe........mak aku la....uish...ada ke patut cakap macam....nak jadik anak durhaka ke kamu ni???(mesti ada suara2 yang berbisik)hehehe........baca dulu kasi habis ini celita ok...balu komen2.....hehehe..
macam ni ceiternya...hehehe...gelak dulu.......hari ni sesuatu kejadian aneh telah berlaku dalam hidup aku...kejadian apakah itu????hehehe....yelah selalunya lepas subuh je aku terus tido(jangan ikut...hehehe)...tapi hari ni boleh pulak aku g lepak2 atas katil....baca2 novel....dengar lagu raya(ambik feel raya...hehe)...sambil tu teman la mak aku jahit baju....kesian mak aku.....x der teman nak borak2 hehehe....aku pun layan ler....ok...nak dijadikan citer(ayat ni lagi...x der ayat lain ker nak guna????hehehe)...atas katil aku tu a.k.a katil kakak aku(kalau dia balik aku kena blah la..huhuhu) boleh la dikatakan semak juga...biasa la....aku letak sweater...tudung...shawl(aik,,,bila pulak aku pakai shawl ni????) dan segala benda la....yelah nak kuar t senang....rembat je yang ada atas katil tu....x payah nak cari2 dah.....huhuhu....dah tu mak aku ni bising la.....yela...bila dah letak atas tu bilanya nak basuh???uik...tapi aku x la pakai selalu...yelah jarang kuar umahkan....hehehe...dan terjadi lah perbualan di antara kami....

mak:ish,semak betui atas katil ni.
aku:(tersengih2 cam kerang x berapa wangi)
mak:ni kalau biar ni semut makan ni
aku:(aku yang dengar ni tengok mak aku pelik)huahuahua...mak ni apa....semut mana boleh makan    kain...anai2 x kata la jugak....(apa lagi...bantai gelak la....jahat tui aku ni,,hhehe)
mak:maksud mak dia buat sarang dalam ni(mak aku senyum2 cover malu...)
aku:hahahaha....mak tipu...mak tipu...semut x makan kain.....hehehehe

huahuahua....itulah citernya....hari tu aku kantoi....hari ni mak aku pulak yang kantoi..huahuahua...uish...x bek oooo gelak kat mak sendiri.....dosa2...mak....mintak maap yer....x janji x buat lagi....hehehehhe.....

0 sayang aku...:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com